(1)یک..دو..سه..امتحان میکنیم!

اوم..خب...سلام:)

اول از همه بگم که الآن اولین باره که من دارم تو اولین وبلاگ زندگیم اولین پستم رو میذارم!

کمی تا قسمتی استرس و هیجان داره دیگه:)

و خب داغون بودن نوشته ام رو هم توجیه میکنه!!^-^

که البته به بزرگی خودتون میبخشینD:

از اونجا که پستم نمیاد اینو بگم و رفع رحمت بفرمایم:)

اگر خدا بخواهد و چشمه ی عزیز همراهی کنه...

قصد دارم تو این وب گهگداری علاوه بر صحبتای گرانقدرم  و

اتفاقات دور و برم...شعر هم بزارم! شاعرش کیه؟! بنده ی حقیر!

البته شعرش سفیده سفیده ها...نه وزن داره نه اهنگ نه هیچی...بنوعی فقط  احساسات درش وجود داره!!!!دستم هم مرسی خب:))))

و السلام...اولین پستم تمام:)


بعد ها نوشت:اینجا مثل یه دفترچه خاطراته برام...یه جایی که لحظه هام رو ثبت کنم توش...بخونید پست هارو...اگه لذت بردین هم چه بهتر...کامنت بذارین که فبها...ولی یه خواهش دارم....به هیچ وجه کپی نکنید...لطفاً:)


مهرآ :)
zynb am
😍👌🏼👌🏼👌🏼

😁👌🏻

Brandon
When someone writes an post he/she maintains the image of a
user in his/her mind that how a user can know it.
So that's why this paragraph is perfect. Thanks!
Eusebia
Hi to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this website, and your views are pleasant in favor of new visitors.
Marlene
For most recent information you have to pay a quick visit world wide web and on web I found this
web site as a most excellent site for newest
updates.
نادیا(نمون)
*speechless*
سروش
دوست گرامی، خوش آمدین ب دنیای وبلاگ. من بیش از نه سال و نیمه کژدار و مریز مینویسم. پیشنهاد میکنم حالا ک میخواین کارهای ادبی بکنین، از نوشتن شکلکها بپرهیزین و قدرت ر ب قلم منتقل کنین.

سلام..خیلی ممنونم...

استاده پیشکسوت هستین پس!
میدونین شکلک ها به نظر من روح میده به نوشته ( نوشته...نه شعر!)...به نوعی حالات نویسنده رو محسوس میکنه برای خواننده...البته برای من که نویسنده ی قوی ای نیستم...
اگه ایشالا بتونم و بشه که قدرت نوشتن توی من بالا بره...چشم...از شکلک ها کمتر استفاده میکنم:)

موج
وبلاگ جدید مبارکه عزیزم امیدوارم لحظات شاد و خوبی رو در این صفحه ثبت کنی

ممنونم موج عزیز:):*

شاذه

سلام

به به خونه ی نو مبارک! خیلی هم عالی! آفرین!

سلااام:))))خیلی تچکر:*:))

Mr chapool
سلام
چرخش بچرخه براتون :دی

سلام...مرسی مرسی:))مال شما هم تند تر بچرخه:پی

Shahrzad
مهرآ جون تبریک می گم بابته شروع وبلاگ جدیدت! موفق باشی دوسته عزیز🌹❤

تااانک یووو شهرزاد:**♥♥مرسییی

سارا
سلام مهرآ جونم :-* 
خیلى خیلى تبریک به خاطر اولین وبلاگت و خیلى شیرین بود اولین پستت!🌹
کلى هیجان دارم براى خوندن نوشته ها و شعر هاى زیبات. ؛-)
قربونت ؛-*
خدافظى :-)

سلام سارایی:*:)

وووی♥خیلی خیلی مرررسییی ( من در حال ذوق مرگ:))
خجالت کشیدممم♥
مرررسی فدات خدافظظظD:♥

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان