(4)سقف حـــرم و مســـجد و میخـــانه یکیست...

سلام سلام...خوب هستین؟!

نظرتون راجع به گل و گیاه چیه؟! من که خودم خیلی دوست میدارم:)

هم تاجایی که خودم بتونم و هم  تا جایی که گلها و بوته ها تو این هوای داغ اهواز دووم بیارن،نگه میدارم اینجور چیزا رو...

اتفاقا دیشب هم از مادر بزرگ جان یه جوونه از یه گیاهی گرفتم، که شبیه به آلوئوراییه که اتوش کردن...( اسمشم نمیدونم!:)

مادربزرگ میگه باید باهاش حرف بزنی...حرف نزنی افسرده میشه!!( عجبا )

به نظرتون من با یک عدد آلوئورای اتو شده ی نوزاد چه حرف مشترکی دارم که بزنم؟! نه...من از شما میپرسم؟!

مثلا فک کنین...من پا رو پا انداخته ، در جوار آلوئه ( مخفف آلوئورا ) نشستم و دارم باهاش در مورده سیاست های نابجای آقای فلان حرف میزنم...

یا اینکه سرمو گذاشتم رو برگش (! ) و دارم از استرسم برای کنکور براش میگم!اوه اوه...

حالا تفاهم مهمه البته...عشق که بعدا خودش بین طرفین ایجاد میشه:/


به اضافه نوشت:

یه چیزی میخواستم بگم....منتها مادر جان پست سیاسی رو غدقن کرده:)

پس فقط میمونه یه چیز...یه آهنگ...یه حرف دل...یه احساس خوب...

آهنگ"باران که شدی"...از شهریار عزیز...

یه دور...فقط یه دور با دقت گوشش کنید....اگه شما هم اون حس خوب درونتون ایجاد شد ...

اگه شما هم اون لبخند محو اومد روی لباتون...به من خبر بدین...خوشحال میشم اگر که خوشتون بیاد:))))))

مهرآ :)
نادیا(نمون)
بهش بگو تو ماینی...انقدر خرذوق میشه سی سانت رشد میکنه!^ ^ دیدم که میگما!!!ولی نری براش درسای روزتو بگی ...درجا میمیره!!!خواستم در حریان باشی

الان اونقده بزرگ شده بچمممم:))))(با اغراق البته! فقط ده سانت بلند شده:)

باید ببینیش:دی

Mr chapool
خیر حسن یوسف نیست
اون گلم که گفتم باهاش بد حرف بزنی عکس العملی نشون نمیده :دی دست بزنی بهش جمع میشه!
گل قهر و آشتیه اسمش

آهااااا...اونو میگیییین...

آخه من حسن یوسف رو هم شنیده بودم پژمرده میشه:)

سارا
سلام مهرآ جون :-*
منم گیاهام خیلى زود میمیرند :-(
از آلوئه کوچولو مراقبت کن تا بزرگ بشه! :-D
"این بی خردان خویش خدا می دانند اینجا سند و قصه و افسانه یکی ست"
لایک! 3>
خدانگهدار :-)

سلام ساراااا:**

ایندفه نمیذارم زود بمیره!!D:
این قسمتش همون بخش سیاسیشه( شوت شوت )خیلی دوسش میدارم:)))
خدافظی:*:)

موج
آهنگ زیبایی بود ، خوشم اومد ممنون از پیشنهادت
مادر بزرگتون درست فرمودن واقعا گیاهان حس میکنن خوشی و ناخوشی رو

خواهش میکنم خوشحالم که خوشتون اومد:)))

بله خب احساس میکنن ولی من معمولا واکنش منفی شون رو دیدم...یعنی گلهام فقط خشک شدن و افسردگی گرفتن!!:((

تارا
از این موزیکه خوشم اومد ولی‌ مناسب حال و هوای الان نبود....!
باید پاکش کنم یه وقت دیگه دانلودش‌کنم....!

کلا یکم حال و هواش غمگین میزنه:)

خوشحالم که خوشت اومد:))))

شاذه
به گیاهت لبخند بزن. نوازشش کن و بهش بگو دوسش داری :)
اهل موزیک نیستم. شرمنده :)

تا حالا ازین کارا نکردم...امتحان میکنم ببینم چطوره!:))

دشمنتون شرمنده...اشکالی نداره:*)

Mr chapool
بله که گل ها می فهمن!
یه گلی هست باهاش بد حرف بزنی زودی پژمرده میشه

آره خب...زیاد شنیدم....ولی تا حالا خودم سر صحبتو با یه گل باز نکرده بودم:))))

گمونم حسن یوسف باشه...میگن حتی حرفای ناراحت کننده بزنی بهش دلش( دقیقا نمیدونم کجاشه!!)میگیره:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان