(8)جمله ی دوستداشتنی شما چیه؟!

 سلام...خـــــوب و خـــــوش این؟!

میخوام از تون یه سوالی بپرسم...چه جمله یا متن یا شعری هست که خیلی دوسش دارین؟

چیزی که وقتی خوندیتش روتون اثر گذاشته....یا مثلا تو ذهنتون مونده....حالا چه جدیدا، چه قبلا...

دوست دارم این پست، پست قشنگی بشه...دوستدارم جمله های دوستداشتنی شما این پستو قشنگ کنه...

پس لطفا چشماتونو ببندین و ده ثانیه فکر کنین ببینین اون جمله چیه...بعدم اگه دوست داشتین اینجا بنویسین تا بقیه هم بخونن و کلی کیف کنن:)


برای شروع خودم دست به کار شدم و از چند نفری خواستم فکر کنن و اون جمله ی خاص رو بهم بگم...

این شما و اینم جمله های دوست داشتنی:)))


بابا:

بده جام مِـــــی ام تا وقت باقیست   فدای چشم مَـــست هر چه ساقیست!(احمد عزیزی)


مامان(یوهویی:دی):

بنی آدم اعضـــای یک پیکر اند   که در آفرینــــش ز یک گوهرند(سعدی)


سارا:

اوَلیش:ســـــکوت تو مثل یک راز سر بسته   بین تـــولد و مــرگ شناورم کرد(حسین صفا)

دُوُمیش:چه حاصل زآنکه دانی کیـــــمیا را   مس خود را نکرده زّر ســـــارا(جامی)


نادیا:

اوَلیش:زلال که باشی...سنگ های کف رودخانه ات را میبینند...برمیدارند و نشانه میروند...درست به سمت خودت...این است رسم دنیا!

دوُمیش:kill'em with kindness

سومیش:your voice it chased away all the sanity in me


آتنا:

follow your dreams for ever


شهرزاد:

Life is like a piano.White keys are happy moments&black keys are sad moments,but remember both keys are played together to give sweet music


و در نهایت خودم:

اولیم:آنان که فکر میکنند دانا تر از آن هستند که در سیاست دخالت کنند...مجبورند تا سلطه ی احمق ها را بپذیرند(افلاطون)

دومیم:همیشه آغاز راه دشوار است...عقاب در لحظه پر کشیدن گاه پر میریزد...اما در اوج حتی از بال زدن هم بی نیاز است...


گربه ی شرک نوشت:دلتون میاد واسه این پست کامنت نذارین؟:))))))))

مهرآ :)
مها :)
زندگی زیباست چشمی باز کن

گردشی در کوچه باغ راز کن

هر که عشقش در تماشا نقش بست

عینک بدبینی خود را شکست

علت عاشق ز علت ها جداست

عشق اسطرلاب اسرار خداست

من میان جسم‌ها جان دیده‌ام

درد را افکنده درمان دیده‌ام

دیده‌ام بر شاخه احساس‌ها

می‌تپد دل در شمیم یاس‌ها

زندگی موسیقی گنجشک‌هاست

زندگی باغ تماشای خداست

گر تو را نور یقین پیدا شود

می‌تواند زشت هم زیبا شود

حال من در شهر احساسم گم است

حال من عشق تمام مردم است

زندگی یعنی همین پروازها

صبح ها، لبخندها، آوازها

ای خطوط چهره‌ات قرآن من

ای تو جان جان جان جان من

با تو اشعارم پر از تو می‌شود

مثنوی‌هایم همه نو می‌شود

حرف‌هایم مرده را جان می‌دهد

واژه‌هایم بوی باران می‌دهد

فقط بگم که...چقدر قشنگ*،*

ستایش
خب اولیش:
به نام آن نگاهت که نگاهم به نگاهت گره خورده، گره از کار دلم باز شد آنگه که نگاهم به غزلخوانی چشمان تو دیوان پر از عشق سرود...
دومیش:
تا شقایق هست زندگی باید کرد
سومیش:
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی دل بی تو به جان آمد وقتست که باز آیی
چهارمیش:
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید

همشون عالین:))

تا شقایق هست...خیلی دوستش میدارم من^^
خیلی ممنون؛)

N ـــــــ
Find what you love and let it kill you
(Bukowski)

wow:)

mersi:D

منِ ناشناس
برشانه هایت بازدنبال چه میگردی
انگیزه ی پرواز بایددردلت باشد

عاولیه...مرسی:)

💖 miss fatemeh 💖
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من
ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
و
نمی تر سم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه
همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه

خیلیم عالی...به خصوص اولیش:)ممنون:)))

رستاک :)
زان نگاه کهربایی چاره فرمان بردن است
هرچه میخواهی بگو آن میکنم آن میکنم...

عاخی نگاه کهربایی:)

خیلی خوب بودن مرسی:*

رستاک :)
روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران منو توست....

:))))))

رستاک :)
زندگی بارگرانی است که بر پشت پریشانی توست/کار آسانی نیست نان درآوردن و غم خوردنو عاشق بودن...

چه قشنگه این:)

پرتقالِ دیوانه
ز هشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد
دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد
_____
دیوانه تر از خویش کسی میجستم
دستم بگرفتند و به دستم دادند
-----
آنکس که میبایست با من همسفر باشد
باید کمی هم از خودم دیوانه تر باشد
------
تریس: من از همه عقب ترم
دوستش: پس میتونی بیشترین پیشرفت رو بکنی

پرتقال دیوانه طوری بودن همه شون:))))

ممنون و اینا;)

آرزو ﴿ッ﴾
فعلا که این متن آهنگ! تو ذهنمه؛
بخند به روزگارمون که خنده‌ی تو عالیه،
خیالتم که تخت تخت، خدا همین حوالیه:)

عاخی خیلیم قشنگه:)))

مرسی:)

نادیا(نمون)
عخی میگفتی بیشتر فکر میکردم!!!!

جالبیش به یهویی بودنش بود:))))

BoBo
این نیز بگذرد ؛)

بلی بلی:))

Mr chapool
معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا...

هوم قشنگه:))))مرسی:گل:

Shahrzad
Your lies are bullets...Your mouth's a gun...And no war in anger was ever won! Put out the fire before igniting next time you're fighting

مرسی عزیزم:*

این یکی هم خیلی خوبه:)))))

بانو(:
همین تیترایی ک می‌ذارم برای عنوانام(:

تیترای پستاتون عااالین...من کلی دوسشون دارم:)))

تارا
جمله که نه اما شعر تاثیرگزار زیاد توی مغزم ولی اولین و دومین شعری که به ذهنم رسید رو مینویسم :
به تو سر بسته و در پرده بگویم, تا کسی نشنود این راز گهربار جهان را
آنچه گفتند و سرودند, تو آنی
خود تو جان جهانی
گر نهانی و عیانی,
تو همانی که همه عمر به دنبال خودت نعره زنانی....
منسوب به مولانا
_______________
مرگ را پروای آن نیست
که به انگیزه ای اندیشد...
زندگی را فرصت آنقدر نیست
که در آینه به قدمت خویش بنگرد
و عشق را مجال آن نیست
حتی آنقدر که بگوید
برای چه دوستت دارد....
احمد شاملو

خیلیم عالی ان:))))...کلی مررسی:*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان