(23)ملاک زشتی و زیبایی!

همه میدونیم که زشتی و زیبایی کاملا نسبیه!!

اما علاوه بر نسبی بودن "حسی" هم هست!

این "حسی" بودن مربوط میشه به مواقعی که آدم خودشو تو آینه نگاه میکنه...

که براساس اون حالت و احساساتی که داره،

ممکنه با دیدن خودش فکر کنه:

"چقده خوشکل شدم من"

یا اینکه...

"چقده زشت شدم من"

مثلا وقتایی که آدم ناراحته،خسته اس،عصبانیه،استرس داره،ترسیده،بیماره و کلا تمام زمانایی که انرژی منفی بهش غلبه کرده...

اگه خودشو تو آینه نگاه کنه قطعا فکر میکنه خیلی زشته!حتی اگه خیلیم بد نباشه!

و برعکس وقتایی که خوشحاله،سرحاله،حسابی ریلکس کرده،هیجان انگیزانه اس و کلا "حالش"خیلی خوبه...

اگه خودشو تو آینه ببینه رضایت بیشتری نسبت به خودش داره!


+هفته ای که گذشت به خاطر مریضی و خستگی قیافم ریخته بود بهم و ترجیح میدادم حتی خودمو تو آینه نگاهم نکنم!تا همین امروز ظهر هم همین حسو داشتم!

اما بعد ازظهر...همینجور که اهنگ گوش میدادم(تو کجا بودی عه هلن رو:دی)از بغل آینه رد شدم...بعد مثل این برنامه ها هست که فیلمو از آخر به اول پخش میکنن،چند قدم رفته رو برگشتم و دوباره خودمو دوباره تو آینه دیدم...یه لحظه به خودم گفتم"ای جان!چرا من اینقد خوشکلم؟!:دی"

اصلا فکر نکنین تا یه ساعت بعدش داشتم جلوی آینه فیگور میومدم ها!!اصلا:دی


+خلاصه اینکه "شاد باشید تا خوشکل بمونید!"

مهرآ :)
نادیا(نمون)
به نظر شخص شخیص بنده همونطور که زمان نسبیه خوشگلی هم نسبیه حتی یه آدم در مکان همای متفاوت میتونه زشت یا زیبا ظاهر شه یا حتی در برابر آدم های های متفاوت مثلا تو برا من خوشگلی ولی برا صراف نه:))) امیدوارم مثال قابل درکی زده باشم از کلیت قضیه ^.^

اینم نکته ی ریزیه!!!

واییی راس میگی عقشم؟!:)))))))))))))
مرسی از مثال پربارت قشنگ گرفتمش من!!!!:#:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان