( 33)دیدین...؟

دیدین چه جوری به فنا رفتیم؟!

دیدین چه راحت "ترامپ" شد "پِرِزیدنت ترامپ"؟؟

فکر میکردم فقط مردم ما تو انتخاب رییس جمهور سلیقه(!!!! )به خرج میدن...

اما امروز قشنگ ملتفت شدم که آمریکاییا از ما هم بدترن:||

عاخه عادم بین بد و بدتر باید عین چی! بدتر رو انتخاب کنه؟!

شمارو نمیدونم...

 ولی من هنوز نمیتونم ترامپ رو تو مقام اوبامای جانم:) تصور کنم!!

اصن چقد خوبه اوباما! و چقد زشت طورانه لیاقتشو نداشتن مردمشون!


داشتم میگفتم اگه الان ترامپ برنده شه، اولین کاری که میکنه، اینه که دکمه قرمزه ی بمب اتم رو فشار میده و بای بای ایران:)))

و حالا که برنده شده تنها چیزی که میتونم بگم اینه که....خدا روحمونو غریق رحمت کنه:)


اَت دِی اِند:

"یه رییس جمهور،هر چقدرم بد باشه، اگه سیاست بلد باشه میتونه کشور رو به خوبی اداره کنه!

و هر چقدرم خوب باشه، اگه سیاست بلد نباشه،مثل یه راننده که رانندگی بلد نیست، کشور رو مستقیم پرت میکنه ته دره!"

مهرآ :)
مکاترونیک خودرو
من طرفدااااارترامپمممم

چرا واقعا؟!:-!

مِـــــهرسان ...
سلام...خوبین؟
ممنون بابت کامنت
من که هم چنان به زندگی کردن خوش بینم...عصن نمیتونم روزی رو ببینم که هدف هام /آرزوهایم دارن پرپر میشن.. شماهم خوش بین باشید:))
برم بقیه پست هاتون رو بخونم

سلام:)مرسی مرسی شما چطورین؟!

خواهش میشه...
من به شخصه همیشه نیمه پر لیوانو میبینم...همیییشه...الانم سعی میکنم جنبه های مثبت دوره ی ترامپ رو هم ببینم! شاید اونقدم بد نباشه!
او...مرسی که وقت میذارین:دی

Bahar Alone
ترامپ روانیه...

کمی تا قسمتی!

Bahar Alone
خوشمان امد از وبت:))دنبال شدید جناب:)

خیلی خوشحالم که خوشتون اومده:)))با تچکر::)

فاطمه ...
:)
منم امیدوارم خوب پیش بره...

ما نیز:)

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
بااینکه ازهمون اول
آراء کلینتون از ترامپ
بیشتر بود ولی مطمئن بودم
ترامپ میاد بالا اونم کاملا
قانونی و با رای خود مردم!
چون خسته شده بودن خواستن
درست کنن اوضاع رو گندزدن :دی
+چ فرصتهایی ک اوباما ب ایران
نداد... !

خودشونم پیش بینی میکردن...البته هم چنان تعداد رای های کلینتون بیشتر بوده...کلینتون 59 میلیون بوده ولی ترامپ51 میلیون بوده...چون طرفدارای ترامپ اکثرا جز ایالتایی بودن که امتیازشون بیشتر بوده ترامپ برنده شده!

+اوهوم...واقعا با ایران راه اومد!

دریا _ گاه نوشته های من
من که تصور نمیکردم ترامپ برنده بشه

منم واقعا فکرشو نمیکردم...مطمئن بودم کلینتون برنده میشه

بانو. میم
اصلا دنبال نکردم :)) نمیدونم چرا هیچ اهمیتی نداره برام...
باید ببینیم چی میشه...

ما حتی امروم تو مدرسه هی پیگیر بودیم که چی شده! بعده تموم شدنه رای گیری قیافه هممون این شکلی بود:[

اوم...امیدوارم اونقدم بد نشه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان