(57)خواهر شووَر:))

هوروش بند هم چیز خوبیست-عاشقم

 

 

 

+دختری که بتونه پسر خالۀ منو،
تو اون دوره ای که موهای لختش بلند بود و تِل میزد...
به علاوه اون سیبیل باباکرمیش که تازه بهشم اصلا نمیومد،
به عـــلاوه ی تیپ عجیب غریبِ اون موقع هاش،
هنوزم به عنوان یه مرد دوست داشته باشه،
حقیقتا زنِ زندگیه!!!
البته پسرخالۀ مذکور الان واقعا مرد شده ها!
خلاصه که پیوندشون مبارکsmiley
(شینِ(عروسِ خاله جان) عزیزم، اگه خدایی نکرده یه روز این پستو خوندی، بدون که من میخواستم از درِ دوستی وارد شم، منتها خاله فرمود جای خواهرِ نداشتۀ دوماد باشمwink)
 
++خیلی خوبه وقتی "اون" بیشتر از تو فکر همه جاشو کردهheart
 
+++من معتقدم "عشق" بیشعور تر از این حرفاست!
قشنگ منتظره تو به یه معیاری واسه طرفِ مقابلِ آینده ات فکر کنی،
و وقتی وقتش رسید، عینِ چی سورپرایزت کنه،
و تو عاشقِ کسی بشی که نقطۀ مقابلِ اون معیاره!
دیدم که میگماangel
 
++امروز آتن کوچولومون شونزده سالش میشه...شاید فقط یه سال کوچیک تر از من باشه ولی واسه من هنوزم همون دختر کوچولوی قبلا هاست!cheeky
 
+نبینین پست عشق اندر عشق شده...به خدا من عاشقِ کسی نشدم!laugh
مهرآ :)
علیــ ـرضا
جان جان
اینجا چخبره 😍

هیچچچچ خبری نیست:دی

Maryam mariyana
سلام
منم پسرخاله م دامادمون ، خواهر نداره ، خودم یه داداش دارم ، دامادمون میگه تو مثل خواهرمی ، موندم داداشم زن بگیره من چیه زن اون خواهم شد ؟

اوه اوه...الان خواهر دومادی یا عروس؟:)

فاطمه نظری
:)

:)

** سیلاک **
چه تعبیر جالبی از عشق کردی .. تا حالا همه جور تعبیری دیده بودم مگر اینکه عشق بی شعور باشه :)))

عاره دیگه...عشق چهره های زیادی داره که هنوز ناشناخته ان!؛)

میم شین
چقدر خوب که می تونی جای خواهر نداشته دوماددباشی!

عاره دیگه...فقط فرصت خواهر شوهر شدن نداشتم که اونم پیدا کردم!

Mohsen Farajollahi シ
به عشق و احساس اعتقاد ندارم :| اساسا از عکسم هم معلومه :دی یادمه تو عروسی خواهرم اعصابم خیلی داغون بود =/
ولی خوب پیوندشون مبارک :) ان شاءالله با هم به خوبی کنار بیان و به پای هم پیر شن :)

کاملا معلومه:)

ممنون...ایشاالله کنار بیان بازم:)

لیمو جیم
اوه چه تصویری از داداش مجازی ساختی:)) پیوند و تولد مبااارکککک

تو یه دوره ای دقیقا همین شکلی بود:))واسه هر دوش مرسی

سارا
فککنم هرکسى تو زندگیش یک دوران عجیب اندر غریب داشته!
پیوندشون مبارک!

تولدشونم مبارک!

ى لحظه فکر کردم خبریه!
D: خوب شد گفتى!

عاره خب اکثرا دارن:)

مرسی!

اونم مرسی:)

هییچ خبری نیست عاقا... من فلن با کنکور این رل ام!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان