(29)رُزائولا

اینترنت مفت و مجانیِ سرعت بالا دوست میدارم:))))

آمّا...

از قدیم گفتن باد آورده را باد میبرد!

آخرای دانلود Ice age 5 بود که فینگیل جان لبِ تابِ همایونی(!) رو خاموش کرد:|

خلاصه اینکه ترجیح دادیم از طریق دیگه ای بر بادش بدیم:دی

بیاید محض رضای خدا!چندتا آهنگ خوبِ خوب به من معرفی کنید:)))

اگه روسی یا اسپانیایی باشه که دیگه دیگه... :پی


+این روزا به سرعت بیست امتحان در ماه داره میگذره!

++تیتر نوشت:فینگیل مریض شده بود...دکتر گفت رزائولا گرفته....

رزائولا یعنی گل سرخ! خیلی شیکه لامصب:))))

-مریضیت چیه؟  -بیماری گل سرخ:|

حتی علائمشم باکلاسه تازه:#

فرد مبتلا، یکی دو روز تب میکنه( من تب دوست:/)...بعدش یکم دونه ی قرمز میزنه و صورتش گل میندازه! یعنی اگه بدونین فینگیل چقد ناناز و خوشکل شده بود!

منتها( متاسفانه!) احتمال ابتلای بزرگسالان به این بیماری حدود 20% عه! اکثرا پادتنشو دارن...خیلی حیف شد!

مهرآ :)
بانو. میم
عزیییزم
من به اسم بیماری ششم حفظش کردم :)) سخته تلفظ رزئولا :))

:))))))

سخته ولی خیلی جیگولیه:دی

شاذه
آخ آخ بهتر باشیییی
دو گیگم خوبه. بگم آقای همسر بررسی کنه.

مرسی مرسی؛ )

آره خب میشه باش دو سه تا فیلم دانلود کرد:دی

Mr chapool
منظورم سرویس دهنده اینترنتتون بود!

اوم خب بازم چم:)))من از اطلاعات اینترنتی فقط مصرف کردنشو میدونم چیه:دی( با اغراق البته!)

Mr chapool
آهاان
شاتلید شمام ؟
ما گرفتیم 5 بار :|
اما اون روز اول مدت دارش نکرده بودن 4 تا رو با هم زدیم شد 8 گیگ بعد یهو دیدیم 4 گیگش پرید :| که گویا مدت دارش کرده بودن
از دوست و آشنا بگیر کد آماری دیگه :دی

شاتل؟!چُم!

ما ک گرفتیم مدت دار بود امروز تموم شد:(
اتفاقا بخش شیطانی مغزمون تو همین فکر بود ولی عملیش نکردیم هنوز:دی

Meredith
رزئولا اینفنتوم! بیماری ۶ م :))) من اینجوری حفظ کرده بودم خخخخ
عخییییی

من از اسمش خیلی خوشم میاد..بسی خفنه:دی

اوهووووم:)))

Mr chapool
سلام
اگه با دانلود منیجر دانلود کنی هم سرعت دانلودت بالاتره هم اینکه اگه قطع شد دوباره نمیخواد از اول شروع کنی!
به چه مناسبت مفت شده ؟ :دی
ایشالله فینگیلم خوب شه به زودی

سلام:)

اگه دوباره اینترنت بادآورده گیرم اومد گزینه ی خوبیه! ازش مستفده میشم:)))
به مناسبت همکاری با سایت آمار و سرشماری( یا شاید یه چیزی شبیه به این)!!
تقریبا بهتر شده:))مرسی

شاذه
ای جانم فینگیل :*
منم اینترنت بادآورده می خوام. خیلی زیاد یه عالمه :دی
مریضی نمی خوام. نه مرسی :دی

:))))

آسیاتک به اونا که اینترنتی فرم سرشماریشونو پر کردن دو گیگ هدیه میده...البته یکمه ولی باد آوردس دیگه:دی
آدم مریضی نخواد بهتره....من داشتم فک میکردم بگیرم هم چیزی نمیشه...دور از گوشتون از دیروز داغونم تازه با دوتا پنیسیلین!!!

سارا
سلام
فینگیل 3> کوشولو بهتره؟
خودت خوبى؟ خوشى؟
اگه من بودم امیدمو از دست نمیدادم و دوباره دانلود مى کردم! D:

سلااام:)))

آره..خوب شده تقریبا؛ )
منم خوبم خوشم...تازه سلامم میرسونم:دی
عاخه یه ساعت تمااام منتظر بودم:((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان