(52)قلیه میگوP: +فینگیل نامه!

قلیه میگو جان...خوشمزه ترین غذای دنیا!!!

تازه نسبت به قلیه ماهی هم کلی مزیت داره...
مثلا:
1-میگو داره:)

2-نیاز نیست واسه درست کردنش شیش ساعت خار جدا کنی...چون میگو داره!:))

3-خوردنش با استرس پاره شدن مری، با خار، همراه نیست...چون میگو داره!:)))

4-میگو داره!:))))

5-میگو داره!:)))))

6-میگو داره!:))))))
.
.
.
بینهایت-میگوووو داره!:))))))))))

امضا:یک عدد فدایی در راه میگو:دی



+سوّمی ها و پیییش دانشگاهی ها...با نهایی چه میکنید؟؟:)

++دوراز چشم مامان جان واسه فینگیل رُژ زدم...
چپ میره...راست میره...هی میگه: ببین رُژَم پاک شده...ببین،ببییین...کمرنگ شده...ببییییین!!!
یعنی چکار باید کرد با این دهه نودیا عاخه؟؟؟!!
مهرآ :)
Mr chapool
من اگه جای شما بودم به فینگیل میگفتم لپمو محکم بوس کنه :دی

نه تروخدا  نگین!!! بیس چار ساعته بود بدبخت میشدم 😂

** سیلاک **
خدا فینگیلتون رو حفظ کنه ولی سعی کن رژ براش نزنی رژ سرب داره برای بچه ها خوب نیست ..

نوش جان این قلیه میگو .. طرفای ما از این غذاها باب نیست :)

مرسی:) خیلی خوشکل میشه دلم نمیاد نزنم:دی


عاره دیگه جنوبیه غذاش:)

tina 36
واااااااااااااای خدای من ...
این چ کاری بود بامن کردیییی
میخاااااام

اصن هدفم همین بود، با عرض شرمساری بسیار البته:دیییی


آرام ..
منم میگو ندوس
ولی اگه سر سفره باشه تا حدی ک بترکم میحخورم :)))
همچین موجودیم من.:))))))))


+چشمم روشن رژ میزنی برا بچه؟ چشمم روشن ترررر بلدی رژ بزنی؟؟؟ چشمم سفییییید رژ لب داری چیکار >_:))))))

وووی مای گاد...چرا واقعاااا؟؟چرا؟!!!0.0

ببین اون تَه مَه های قلبت دوسش داری ها!! ولی داری انکار میکنی=))))

+رِلَکس باششش...به چشم خودت رحم کن آخه مادر:دی

رستاک :)
من میگو اصلا دوس ندارممممم:|
هیچی دیگه یه نشت شر و ور تو برگه مینویسم روح طراحارو شاد میکنیم میایم:|

چرااااا؟؟!!:)

در حد پاس شدنم خیلی خوبه بابا:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان