(74)گیتا شناسی

یه نقشه گرفتم...

نقشه ی جهان...با ابعاد 100 در 70

نگاهش که میکنم اشک توی چشمام جمع میشه و حتی نمیدونم چرا...

میخوام بزنمش به دیوار...

ولی قبلش باید دیوارو رنگ کنم...

کلی کار دارم که اصلا وقت نمیشه انجامشون بدم.

ــ

ــ

مثلا همین الان،

دارم جون میدم سر تایپ کردن این جمله ها...

چون لپ تاپ جدیدم کیبوردش فاقد حروف فارسیه،

و تا الان وقت نشده برم براش برچسب بگیرم.

هرچند یه سری نشونه ها گذاشتم که کارمو راحت تر کرده...

اس همون سینِ

کاما، واوِ

اچ که دو تا خط صافه، الفِ

و اون کلیدهای زایده دار، ب و ت هستن.

سیستر کوچیکه میگه فکر کن داری زبون جدید یاد میگیری،

برای تقویت مغز خوبه!

خلاصه که این حرفش عجله ام رو برای خرید برچست کلی کمتر کرده.

 

مهرآ :)
هـیوا .
انگار نقشه ایرانه و این خانوم هم آمریکاست که نقشه رو میبینه اشک توو چشماش جمع میشه😁
در مورد کیبورد هم سعی کن اصلا کیبوردو نگاه تکنی موقع تایپ کردن، یه مدت همینجوری تایپ کنی دیگه عادت میکنی به جای حروف
به نظرم نگیری بهتره برچسبها رو

با یه چرخش کوچولوی ۱۸۰ درجه ای😁👌

عاره نگاه که نمیکنم کمتر قاطی میکنم...و دیگه مجاب شدم که نگیرم برچسبارو...دیگه به نظر خیلی بدرد نخور میاد😂

Shazze Negarin
منم بدون برچسب تایپ می‌کنم 😜 هنر بزرگیه بعد از چند هزار صفحه فارسی نوشتن 😅🤣😂
نقشه گیتا شناسی دوست دارم. نوجوانیم یه اتاق کوچیک داشتم. دور تا دورش هفت تا نقشه به دیوار بود 😂 یادش بخیر

ماشالا ماشالا چه همه ایم پس...بله بله واقعا کار بزرگیه😁👌

من چقدر اطلس و اینا داشتم...یه اطلس جغرافیا داشتم...قاره قاره بود..اونقدر ازش استفاده میکردم برگه هاش داغون شده بود😅✋🏻

بانوچـه ⠀
وقتی به کیبورد بدون برچسب عادت کنی دیگه لزوم برچسب برات از بین میره :دی
من الان چند وقته هی می‌خوام بخرم ولی چون عادت کردم و مشکلی با بدون برچسبش ندارم هی می‌گم خب چه کاریه؟ :))

عاره واقعا...در اصل به مرور انگشت ها حفظ میکنن جای حروف رو...و جالب هم هست اتفاقا:)

هرچند من الان سرعت تایپ فارسیم، حلزونیه...ولی فکر میکنم بیشتر بشه کم کم:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان