(86) آخر شبی...

اگه ۱۲ شب نیمه‌شبه، پس  ۶ صبح حدودا آخرشب محسوب میشه:)

 

داشتم کامنت‌های قدیمی پست‌های اولمو نگاه می‌کردم...یه کامنت گرفته‌بودم بر این مبحث که از اموجی و دو نقطه پرانتز و اینا استفاده نکن که مطالبت حرفه‌ای‌تر باشه!

شما ذاتا تا حالا دیدین من اینجا مطلب حرفه‌ای بذارم؟:))

 

دلم می‌خواد یه لیبل بچسبونم رو پیشونیم که روش نوشته:

دونت تاچ...نات فور سیل

یعنی که دست نزنید و برای فروش نیست و این حرفا!

فینگیلیش برعکس رو چی صدا می زنیم؟ انگارسی؟ انگرشین؟

 

داشتم فکر می‌کردم...من همین که کتابی رو می‌خونم و توی کتابه شخصیت‌هاش با هم در ارتباطن، انرژی اجتماعیم کم میشه:)

واقعا چه انتظاری از من دارن مردم؟:)))

" امروز کتاب خوندم...نمیام بیرون دیگه نمیتونم...اصرارم نکن عه":)

 

اینستای عزیزم رو دی اکتیو کردم...اتفاقات خوبی اخیرا توش نمی‌افتاد...دیگه طاقت ندارم:")

 

مهرآ :)
BoBo
اولیش رو هم من بگم ینی؟!
خودت هم کمی فکر کن دیگه!!

سواله از ناخودآگاه خودم بود:))

ولی سخته واقعا داوری و انتخاب این که رتبه ی اول به کی تعلق بگیره و به کی نه:]

BoBo
شاید دومین کار مفیدی که تو زندگیت کردی، همین دی اکتیو کردن اینستاگرامت باشه.

یعنی اولیش چی میتونه باشه؟:))

Shazze Negarin
نات فور سیل 🤣 عالی بود 😂

بخدااا😅😂

zynb am
من ایسنتا رو یک سال و چند ماه پیش دی‌اکتیو کردم . اوایل هی میزد به سرم که دوباره برم سراغش ولی بعد از چند ماه مقاومت ، الان حس میکنم آزادی زیادی دارم و واقعی ترم... البته من خیلی اعتیاد داشتم به اینستا و دائما چک می‌کردم و فعال بودم. ممکنه علتش همین باشه..

اوهوم ممکنه آره...کلا اینستا بدون اینکه خودمون بفهمیم خب میتونه یه سری تاثیراتی روی هممون بذاره که بیشتر بده تا خوب.

هر چند من خودم اونقدری فعالیت نداشتم و اکانت خلوت و فیلتر شده ای هم دارم واقعا...ولی خب از بدی هاش نمیشه در امان موند...و از تصویرای غیر واقعی و آدمای غیر واقعی اش🙆🏻‍♀️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان