(48)زندگی...زندگی بهتر از این نمیشه:))

اول این آهنگ رو پِلِی کنید...بعد به ادامۀ پست بپردازید!:)

 

خب...پایان دوره یک ماههء امتحانات رو تبریک میگم!

تبربک به خودم:)

تبریک به شما:)

تبریک به همه:)

اینجا همه چی در همه!:)

 

oدیالوگ فینگیل طور این هفته:

+فینگیل تو اینو میشناسی؟

فینگیل: کیه؟!

+پدربزرگ اصفهانیه!

فینگیل(متفکرانه!): آره! مادربزرگ اصفهانیه، پدربزرگش!:/

 

oمتاسفانه هفته پیش نشد برم اصفهان...ولی الوعده، وفا!

معرفی میکنم...بچه ها، فیروزه کوب! فیروزه کوب، بچه ها:)

ببینید چقدر معرکه است!

اگه دوست داشتید بقیه مدلاشم ببینید، این لینک کانالشه! کانال نوزاده البته:)

 

oگفتم وفا، یاد "وفا" افتادم!! اون وفا و وفاداری و اینا نه ها!یه "وفا"ی دیگه...

این "وفا"ی مذکور استاد المپیادِ دو-سه سال پیس مدرسمون بود!

یه پسر بیست و دو سالۀ خوابالو! که کلی از بچه ها عاشقش شده بودن!!

یادمه فردای اولین جلسۀ کلاس، یکی از بچه ها اونقدر با هیجان بالا و پایین پرید و از ویژگی های بی مانندِ(!) این جناب تعریف کرد و غش و ضعف رفت، که آیفونش از جیبش پرت شد بیرون و به دیار باقی پیوست!

+یکی تو مدرسمون داریم، فامیلش "وفاخواهِ"...بیچاره از اون سال به بعد یَک سوژه ای شده بین بچه ها!:)

 

oمن بالاخره یه روزی کارت اهدای عضو پُر میکنم:)

 

oیاد بگیریم همیشه نیمۀ پُرِ لیوان رو ببینیم:)

 

oوقتی که دلتنگی، امیدت کم نشه...

خــدا همون لحظه، دلتنــگِ بندشِ;)

 

بعداً نوشت: اِه بیان شکلک و اینا درآورده...!!! از کجا اومده یعنی؟؟! یا خدا...

عاقا به هرحال قدم نو رسیده روبه همۀ بیانیا تبریک میگم شدیداًlaugh

مهرآ :)
آرام ..
کم پیدایی :)

عاره:(درس دارم کللللی:(

مهربآنو ...
خداقوت :)
واقعا عذابه:|

تچکر:)

خیلی بیشتر از واقعا!:/

شاهزاده شب
چه آهنگ باحالی :)

سینا حجازیه دیگه:)))

سکوت
خعلیییییییییییییییییییییییییییی خوشگله !!!!! :))

آرههه:))))من کلی دوسشون دارم:)

من مُبهم
خیلی قشنگه واقعا

اوهووم:)

ملینا ...
سلامممم ب وبم سر بزننن

باوشه:)

رستاک :)
آیا هم چنان المپ میخونی؟

نه دیگه الان کنکور مهم تره:)

𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
قشنگه فیروزکوب... وفا آشناست نمیدونم تو بین بلاگ دیدم یا نه؟!
امتحان ها رو هم خراب کردم.اون نیمه ی پر لیوان رو هم بریزید دور به هیچ دردی نمیخوره :/
شکلک ها تو ویرایشگر تاینی و سی کی ادیتور بود مطمئنید عوض نکردید؟!

:)

من که چیزی نگفتم دربارش;)
عاقا بیخیال...امتحان که همه چیز نیست:)مهم اینه که تموم شد تازه:)
فک نکنم چیزی رو عوض کرده باشم:(یهویی اومد!

Poker Face
ماهم یه استاد المپیاد داریم بهش میگیم هروئین از بس صداش خوبه! توهمین رنجِ 22-23هست!
منم کارت اهدا عضو رو بصورت انلاین پر کردم ولی حس میکنم انلاین پر کردنش سرکاریِ!://

اکثراً تو همین رنج ان استادای المپیاد:)

اوم...ممکنه...عاخه آزمایش و اینا باید داد فک کنم!!

رستاک :)
عه اون وفایی یا وفاییانی که اسمش احمده زیست درس میده؟؟

احمد وفاییان نه...استاد ما علی وفایی بود:)

و خب زیست درس میداد دیگه:)

منِ ناشناس
من یه بارگفتم به خانواده ام کارت اهدای عضوبگیرم گفتن نه منم بیخیال شدم

خدارشکر خانواده ما مخالف نیستن:)))

آرزو ﴿ッ﴾
منم تبریک میگم حسابی ^_^
فیروزه‌کوب هم خوشگله.
منم بالاخره یه‌روز باید این کارت رو بگیرم البته بدون اجازه‌ی مامانم:دی!
منم چند وقته دارم سعی می‌کنم مثبت‌اندیش باشم:)
به‌به عجب جمله‌ای، خواننده کی بود؟!

خیلی مرسی و همچنین^^

بلی...چیزای قشنگی ان؛)
اون اجازه رو به وقتش میگیرم ازشون:))
مثبت بودن خیلی خوبه:)
خواننده اش سینا حجازی بود:)

BAHAR* Alone


oوقتی که دلتنگی، امیدت کم نشه...

خــدا همون لحظه، دلتنــگِ بندشِ;
:))جمله امیدوار کننده ای بود!
ما هم یه پسره بود میومد مدرسه مون هرروز برامون سخنرانی میکرد..همه بدون استثنا عاشقش بودن..
بعد روز اخر سال بهم گفت:«بهار!من از تو خوشم میاد://»
بعد نگو این نامزد داشته!!!
چنان باهاش دعوا کردم:))

:))آره خیلی

بس که پسر ندیده ایم خببب!:دی
عجبااااا!:/
بچه های ما آمارشو درآورده بودن! میدونستن که  نامزد و اینا نداره!:)

آرام ..
چرا ما شکلک نداریم پس :(((

شکلک برا شما باکلاساس؟:D

عاقا نیمیدونم از کجا اومده اصن! خودمم دوباره رفتم تو تنظیمات پست، دیگه نبود!!:)

هر چی بیشتر فکر میکنم چرا شکلکا اومدن، کمتر به نتیجه میرسم:دی

💖 miss fatemeh 💖
تبریک میگم :))))
فیروز کوبه وااااااقعا قشنگه ^^

مرسی مرسی تبریک به شما:)

اوهوووم...خیلییی قشنگه:)))

دختریم ...
پایان ایام مصیبت رو بهتون تبریک میگم ...
واین فیروزه کوب خیلی قشنگه *ــ*

خیلی مرسی:دی

عاره خیلی دوسشون دارم من:)))

** سیلاک **
چقدر خوشگله این فیروزکوب :))

من سالهاست کارت اهدای عضو دارم :)



چشاتون خوشگل میبینه :دی


خوشبحالتون...واقعا خیلی چیز خوبیه:))

Mr chapool
خدا قوت دلاور :))

تچکر:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان