(13)آب زرشک یا خود کشی؟!

مواد لازم برای یه خودکشی بی درد سر:

سه چهارم لیوان....................زرشک

یک و نیم لیوان..........................آب

یه قاشق چای خوری.................نمک


طرز تهیه:

ابتدا آب رو در ظرفی جوشانده،زرشک را در آن بریزید...

نمک را به آن افزوده و بیست دقیقه به حال خود بگذارید...

سپس با گوشکوب برقی آنرا هم بزنید تا یکدست شود...

آن رو توی لیوان بریزید،

سپس در یخچال بگذارید تا سرد شود!

حالا میتونید معجون زرشکتون رو نوش جان کنید!


و اما نتیجه:

بعد از نیم ساعت فشارتون افتاده و بیهوش میشید:)

صد درصد هم تضمین شده است:)

مهرآ :)
نادیا(نمون)
خیلی خوشمزس من عاشقشم همیشه میخورم ولی دیگه به طور زامبی بقیه روزو سپری میکنم

خیلی خوبهههه ترشههه♥.♥

منم دقیقا زامبی شده بودم!:)

Mr chapool
یک قاشق نمک؟؟؟؟ پدر فشار خونو در میاره که :|

یه قااااشق که نه...یه قاشق چایخوریه کوچولو:)))))

زرشک برش غالب میشه دیگه!!

سارا
سلام مهرآ جون ؛*
با تشکر بابت دستور تهیه این ابزار خودکشى خوشمزه و بى دردسر!
برم درست کنم !!!
خداحافظ شما D:

سلام سارا جون:دی

خواهش میکنم خواهش میکنم:)))))))
نه نه نرووو(*●*)تو بمون و راه منو ادامه بده دخترم:))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان