(28)مظلومانه...

پرده اول:

بعد از چند روز دارم لینکامو چک میکنم...

مامان هم داره برام توضیح میده چطوری سوپ جو درست کنم!

بعد از هر جمله ایم که میگه سرمو میارم بالا و میگم:چی؟

دارم فکر میکنم چقدر امتحان دارم این هفته!


پرده دوم:

میرسم به پست"تعزیه"ی دلژین...

از مامان میپرسم:تعزیه با کدوم ز/ذ/ظ/ض؟!!!!

میگه: رِ زِ!

یادم میوفته که من تو پست آخرم تمام تعزیه هامو با زِ دال ذال نوشتم!!!

میگم:مامان چرا بهم نگفتی اشتباه نوشتمش؟!

میگه:پستای تو اونقد ریزن که من نصفشو حدس میزنم! از کجا بفهمم اشتباه نوشتی؟!


پرده آخر:

دارم این پستو مینویسم و فک میکنم چقد خواننده های وبلاگ من مظلومن!

اگه شما هم نمیتونین راحت بخونین بگین خب...آخه من که قرار نیست بخونمشون که!


+این سایز فونت چطوره؟! خوبه یا بزرگترش کنم؟!

++تعطیلات خیلی واسه من دیر گذشت! واسه شما چطور؟!

+++قیمه ی نذری امسالمونو خیلی دوست داشتم:)ولی خب قراره سال دیگه عدس پلوش کنیم مثل اینکه!!

مهرآ :)
شاذه
سلاممم
منم مشکلی با فونت ندارم
عدس پلو بیشتر دوست دارم با ماست :دی
باتری موبایلم داره میمیره. یه نفر منو ببره پشت پی سی کامنتامو جواب بدم...

سلامم:))

خوبه پس!مثل اینکه هیشکی مشکل نداست با فونت:دی
وای وای وای عدس پلو با ماست عااالیه(قلب)
من موبایلم همیشه تو وضعیت زندگی نباتیه...مدام وصله به شارژر!:دی 

نادو
توی پرده ی سوم طرز تهیه سوپ جو رو هم مینوشتی خوب میشد!
فونت با موبایل خوب است.
قیمه بهتر است لطفا!

اونقد حواسم نبود به حرفای مامان که طرز تهیه اش یادم نمونده!!!

:)))
بلی بلی قیمه بهترهP:

دلژین
با موبایل که خوبه راحت خونده میشه...
:))

خوبه پس...نگران بودم بقیه هم اذیت بشن موقع خوندن:)))

میم شین
قیمه خوبه!

قیمه عاایه به خصوص نذریش:))

Mr chapool
دارم میخونم شما رو دیگه الآن :دی

اوم راس میگین:|:دی

پس مستر چپول اونقدم منقرض نمیشه!:)

Mr chapool
ما که چشمامون عادت داره به این فونتا! فونتتون خوبه!
نذریتونم قبول باشه
یه سال چند شب مدام عدس پلو میدادن توو مسجد، صبحا هم صبحونه عدسی میدادن ، یکی از بچه ها به شوخی میگفت معدمون داغون شد از بس عدس خوردیم :دی

منم خودم عادت دارم ولی مادر جان عادت نداره به فونت ریز:)

سپاس^-^
زیادشم خوب نیست دیگه!:دی
میگمممم...شما دیگه نمینویسین واقعاً؟ اصلا؟وبلاگ خونی رو هم میخواین بذارین کنار یا نه؟!

Meredith
ما هم قراره سال دیگه عدس پلوش کنیم :| چه تفاهمی!
من با موبایل میخونم فونتش برا من خوبه :)))

جینکس:دی

قبول باشه نذرتون:)
واقعا؟! خدارشکر پس:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان