(37)سرده ولی شکلاتم گرمه:)

هوای ماهم اینجوریه که تو t ثانیه، دماش از دمای "کوره کوزه پزی" میرسه به دمای "پیست اسکی آلوارس"!!!

همین هفته پیش بود که کولر روشن میکردیما!

بعد الان با یه تونیک کلفت زمستونی و یه سویشرت روش و یه پتو هم رو تَرِش(!) دارم منجمد میشم!

حالا تو نقطه مقابل من، شکلات اونقده گرمه...اونقده گرمه...

واسه همین این چند وقته که هوا سرد تر شده، شکلات خان در نقش بخاری برقی شده برای من...

البته به جز بخاری بودن نقش "بالشت پر" رو هم خیلی خوب بازی میکنه...

تازه وقتیم تو بغلم فشارش میدم جیغ نمیزنه....

وقتیم که کتکش میزنم تلافی نمیکنه...

وقتیم باش حرف میزنم فقط و فقط تو سکوت به حرفام گوش میده!


اصن شکلات داشتن بزرگترین لذت دنیاس:)


پ.ن:شکلات یک عدد خرس صد و سی و پنج سانتیه:))محض هویجوری!

پ.ن پریم:فردا ساعت هفته صبح کلاس فوق العاده ی زیست ندارییییم:)خدایا مرسی!

پ.ن دبل پریم:یه مدتیه چشمه ی شعر و ادب پارسیم نمیجوشه...چرا خببب؟!:(

مهرآ :)
سارا
:) ؛) p : D:
سوویت من کوشولوعه! فقط ٤٥ سانته!

ای جانممم:))))

سوویت خیلی خوووبه:دی

mohsen faraj(sampadi💪)
شکلات ضرر داره من الان زیاد خوردم جوش میزنم :|
تو خونه معروف شدم به دزد شکلات شاید اسممو تو کتابای مهد کودک بنویسن =|
هوا هم خیلی سرد شده. تجربی های ما هم به کلاس زیست میرن یک هفته در میان هر چه معلم فیزیکمون اصرار کرد شما 11 نفر هم بیاید با تجربی ها نیومدیم به شوخی گفت گردنتون بشکنه xD

نفعش به ضررش میچربه:))عاقا بخورین کاریم بقیه نداشته باشین! زندگی دو روزه!!

دزد شکلات ها...چه خفن:دی
خیلی خیلی!!:)
آی آی درکشون میکنم تازه مال ما هر هفته اس!:(
اصن ریاضیا همیشه خوشبحالشونه:///

مجتبی مطوری
به کسی نگید ها منم یکی دارم😜
عکس شکلات رو میزاشتین میدیدم😃

عه جدی؟:))))

باش نمیگم به کسی:دی
چند باری خواستم بزارم، ولی نمی ایسته که ازش عکس بگیرم!!:دی
ولی تو اولین فرصت میذارم عکسشو:)

بانو. میم
الان اینجایی که من هستم زیر ۱۴ درجه اس :/ برو خدات و شکر کن :))

وای چه خفن:)))برف و باروناتون شروع نشده هنوز؟!

مِـــــهرسان ...
خدا هیچ دختری رو بی نصیب نکنه از این شکلاتا
وجودشون یه نعمته
به خدا :)))

خدا از دهنتون بشنوه:))))

واقعا نعمته واقعا:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان