(38)حالم خوبه نقطه-ویرگول-پرانتز!

اگه دست من بودا، این ویروسای سرماخوردگیو میگرفتم، طناب دار مینداختم گردنشون،قبله اعدام یکی دو تا تیر میزدم تو چشاشون! بعدشم یه کبریت میگرفتم زیرشون، بعد قبله اینکه کامل بسوزن،زیر پاشونو خالی میکردم!

خشن هم خودتونین خب!!:/


من به خودم قول دادم وقتی اینجام خوشحال باشم...شما که نباید جور احوال مسخره ی منو بکشین!

پس بیاین خوشحال باشیم و تصور کنیم اون صحنه ای رو که یک عدد مهرآ ، ساعت شیش-هفت صبح، با دماغ قرمز شده و شنل و شال گردن پشت فرمون ماشین نشسته و با اعتماد به سقف تمام بدون عوض کردن دنده، با همون دنده سه، داره پیچ پلیسی میزنه...

*لازم به ذکره که این اتفاق هنوز رخ نداده! قراره فردا رخ بده!!! ولی چون اینجانب زیاد ازین کارا کردم ، پس پدیده قطعی محسوب میشه!

مدیونین بگین همه خانوما رانندگیشون بده!


عاقا ما ژنتیک را میدوستیم حتی اگه "افعل افتعال"( دبیر زیست جانمان) سر حل مسائل حرصمونو در بیاره!

نه که بد درس بده ها...نه ...اصن گرایشش ژنتیکه...ولی نکته منفیش اینه که انتظار داره ما جلسه اول بدون تجزیه و تحلیل مسئله ها، یه راست جوابو در بیاریم اونم به سرعت برق و باد!!

یکی نیست بش بگه:"عاخه افعل جونم...این چیزی که تو میخوای مختص اوناییه که کلاس رفتن و همه مسائلو حفظه حفظن...بفهم لطفاً!"

+چند وقت پیش پنیر پونه ای درست کرده بودم...که به عنوان اولین تجربه خوب شده بود...بسی خوشحال شدم:))


++شبکه سه داره شیار143 رو میده...وای وای سکانس عاخرش[ شکلک گریه! ]


+++یکی از معاونای مدرسه ی خواهر کوچیکه رفته بود کربلا،کبلایی شه، شهید شد!:'(((


فرداش نوشت:هم هوا خوب بود هم رانندگی خوب بود هم یاد گرفتم دقیق پارک کنم هم اینکه پیش بینی درست از آب دراومد!!:)

مهرآ :)
Mr chapool
روح خانوم معاون ان شاءالله شاد و مهمون اهل بیت (ع)

من یادمه هم سن و سال شما بودم با پیکان دور پلیسی و اینا میزدم!یه سری اومدم دنده عقب رفتم که بعدش دور پلیسی مثه کبرا11 بزنم وقتی دور زدم خودمم ترسیده بودم :)))

انشالله^-^


عاخی عاخی...شنیدم با پیکان خیلی سخت طوری بوده:)
دور پلیسی عقبکی؟! ایول ایول:دی

mohsen faraj(sampadi💪)
شهید شده ؟ :(

اوهووم:( منم با اینکه خیلی نمیشناختمش قیافم همین شکلی شده بود:(

pary daryay
(-: منم بودم همین کارو میکردم باهاشون

خیلیم کار خوبیه تازه:))))

سارا
سلام مهرآ جونم
خوبى؟ کلى نگرانت بودم !!!
البته ازونجایى که از دیشب تا حالا دقیقا دوازده ساعت خوابیدم، فهمیدم حال خودمم چندان خوش نبوده D:
ویروسارو باید کشت! چه با لگد چه با مشت!
میتونم بگم که خانم افتعال آخرین امید منو بر باد داد...اصلا انتظار نداشتم اینجورى باشه! بد نبود ولى بیشتر شبیه دوره دو ماه قبل کنکور بود...

سلام سارا:)

اوهوم خوبم:)
من دیروزو کلا خوابیدم...خیلی...
بلی...کلا ویروس موجود بیشوریه:/
خب خیلیم بد نبود...فقط اینکه با اونایی که کامل ژنتیکو خوندن مقایسمون میکرد خیلی زشت بود!

بانو. میم
:)) تو رو ببریم تو اوین استخدامت کنیم...
+خدا رحمتش کنه

:)))فکرخیلی خوبیه! بعد احتمالا لقب شکنجه گر سادیسمی رو بم میدن:دی

+اوهوم روحش شاد..

Bahar Alone
اصن خشن نبود:))حقیر با توجه به کتابی که درباره ی شکنجه های ساواکی هاخونده ویه چیزایی یاددگرفته میگم:«آپولو بزار رو سرشون:)))

بلی بلی قطعا به خشتیت شما نمیرسه:)))

آی.. الان راجع به همین آپولوئه خوندم! خیلی آی!!!!-_▪
ولی برای ویروسای سرماخوردگی خیلیم خوبه...با تچکر از پیشنهاد شما:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان