(39)اولین بارون خفن طور:)

شهرمون خیسه خیس شده...

از صبح زود که بنده در خواب پادشاهی به سر میبردم،

تا همین الان،البته به گفته ی هواشناسی تا فردا عصر،شرشر داره میباره:)


خاطره نوشت:بچه که بودم یه همسایه داشتیم فامیلش جُرجُر بود...

بعد منه طفلونک هر وقت بارون میبارید میخوندم:

بارون میاد شر شر

پشت خونه ی جُرجُر

جُرجُر عروسی داره

دُمِ خروسی داره:دی


فی الفور نوشت:همین الان یهویی عمو اینا اومدن خونمون و نهارو دور همیم!آی خوشم میاد ازین دورهمی های یهویی:))

مهرآ :)
Bahar Alone
جر جر:))))

:))))

شاذه
خوش بگذره زیر بارون و دور همی یهویی :*

ممنون:)

جای شما خالی خیلی خوب بود:)))

Mr chapool
بین علما اختلاف افتاده هااا ! من یادم نمیاد دقیق اما مام میگفتیم عمه :| :دی

اوهوم...اونم چه اختلافی!!ولی من که جهتم معلومه طبق شرایط اشعارو تغییر داده بودم:)

ینی شما فقط یه بیتشو میخوندین؟!:دی

لیمو :)
من میگفتم پشت خونه عمه ام!!
جرجر؟!!!!!!!!
اینجا برف هم بارید :-)

تو ورژن اصلیش اینچوری میگه:

بارون میاد نم نم پشت خونه عمه ام
بارون میاد جَرجَر پشت خونه هاجر
ولی خب ما ادیتش کرده بودیم دیگه:)))
عاره فامیلش جُرجُر بود!
اوهوم خوشبحالتوون:(ما معمولا برف نسیبمون نمیشه!

pary daryay
ما میگفتیم پشت خونه هاجر|:

منم قبله اینکه با جرجر آشنا بشم و و ببینم چقد به اهنگ شعر میاد میگفتم هاجر:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان