(44)تو که خودِ منی فینگیل[ریمیکس شده!!]

+ماشینَ رو ببین..! چه رنگیشو دوست داری؟!

در حال بالا پایین پریدن:صولتی صولتــــی!

+ای جانم ماشین باربی میخوای بخری؟!

با هیجان میگه:آله واسه هَمّتون ماشین باربیِ صولتی میخَلَم...


این یه بخشی از مکالمه ی مادر جان و فینگیلِ!
به جمله ی آخر که میرسه،
مامان با خنده به من میگه:این چرا حرفاشم شبیه توِ؟

"دو نقطه دی"طوری میگم:بس که گلم خدا یه نسخه دیگه از روم درست کرده!

بابا از اون طرف:آخه خدایا!تو هم کپی پیس؟!

*اینجانب بچه که بودم میخواستم واسه همّه 206 آلبالویی بخرم:)
+میدونم میدووونم قراره پست نذارم ولی اینو حیفم اومد ثبت نکنم!دو نقطه دی
=خدا قبله امتحان زیست هیشکی رو دچار سرماخوردگی شدید نکنه!به زوره دو تا آمپول سرِپام من:(
مهرآ :)
پرتقالِ دیوانه
با فینگیل چه نسبتی داری؟:دی

ازونجا که حرفاشم شبیه منه میتونه آجی کوچیکه باشه:)

آرام ..
عزیز دلم :)))

:)))))

خورشید بانو
دختری که شعر هاش انعکاس احساسه امروزمتوجه شدم وبلاگ من و دنبال میکنی .. ممنون ازت ، دنبال میشی از این به بعد

خیلیم مرسی:))

دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
عزیزم^^

:))))

منِ ناشناس
چه بانمکن این بچه های شیرین زبون

اوهوم خیلی هیجان انگیزن:)

pary darya
^_^عایزم

:))))

میرزا ...
سلام :)
خدا حفظشون کنه!

سلام میرزا:)

ممنون ایشالا!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان