*اشک*آه* بیاین ببینین که دلم براتون تنگه تنگه😭

اینجانب:

*اشک در چشم هاش حلقه زده*

*اسم بلاگ های به روز شده رو میخونه*

*قلبش پلاسمولیزاسیون میشه"

باورم نمیشه هستین هنوز😭❤

باورتون نمیشه چقدر دلم تنگتونه😭❤

 

پی اس: اصلا هنوز منو یادتونه؟🙈

مهرآ :)
Bobo
عه، شمارو کجا دیدم من؟! اوومممم.... 😁

من که شمارو یادم نمیاد‌!!!!حتما براتون دژاوو شده....😁😂

نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ولکام بک😉

  تانکیو:)

Mohsen Farajollahi シ
اینجا چقدر آشناس :) خیلی خوش اومدین ^_^

بله بله...یادمه که اون زمان ها دنبال میکردین پست هارو:))

ممنون:دی

رستاک :)
الله الله از این بازگشت پرشکوه:*)

بازگشت سوپر-زن:))

هـی وا
ببین کی اینجاست:))

خوش برگشتی

دی دی دیرین:دی


تشکرات3>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان