(73)استیو تولتز، درود بر تو!

 

بالاخره کتاب کوییک سند (ریگ روان) نوشته ی آقای استیو تولتز رو تموم کردم.

یه نکته ای که درباره اش هست اینه که بعد از تموم کردنش، مثل یه سری کتاب های دیگه، نمیری توی برزخ ذهنی!

بلکه تک تک لحظه های خوندنش، حس برزخ بهت میده!

و وقتی که آخرین صفحه اش رو میخونی و میبندیش، انگار که از خواب بیدارت کردن!

و این هنرِ نوشتن رو توی کار دیگه ی استیو تولتز هم عینا میشه دید.

و پیمان خاکسار، واقعا خوب ترجمه اش کرده و ممنونم ازش که متن کتاب رو ملی سازی نکرده و مفاهیم قشنگی که تولتز نوشته رو دقیق و صحیح درآورده و تغییرشون نداده.

••

کار های نویسنده های مولتی پتنشیال (دارای پتانسیل کافی برای پیشرفت در چندین زمینه ی متنوع) رو واقعا میپسندم. مثال بزنم: برادر داوینچی...ابو علی سینا...دیگه کی؟؟یادم نمیاد.

••

به مامانم میگم کتاب بعدی، چی بخونم؟

میگه یکی از اونا که نصفه ولشون کردی رو بخون!

از طولانی شدن لیستی که به ذهنم اومد، شرمسار شدم...

••

برشی از زمان:

بچه ی سه-چهارساله طوری جیغ میزنه که دیوار ها رو به لرزش درآورده.

مامانش آروم بهش میگه: عه! بی ادب!

با جیغ میگه: بی ادب حرفِ زشتیه!

••

نوشتن از نعمت های الهیه! 

مهرآ :)
بلاگر پریشان حال
حتما حتما
Shazze Negarin
سلام سلام
چقدر خوشحال شدم اسمتو دیدم. بیا بغلم :*
چه تعریف مهیجی! کتاب اینجوری دوست دارم. امیدوارم پیداش کنم بخونم. مرسی مرسی

سلاااام...مرررسی *ماچ و بغل*

واقعا کتابِ مهیجیه...و اتفاقا به نظرم نویسنده ها میتونن بهتر درک کنن چیز هایی رو که تولتز توی ریگ روان نوشته:))
خواهش میکنم امیدوارم لذت ببرین از خوندنش:**

بلاگر پریشان حال
چقدر خوب می‌نویسی :)
یه جورایی مجاب شدم برم این کتاب رو بخونم.

مرسی از تعریفت:))))
واقعا کتاب فوق العاده ایه...خوشحال میشم وقتی خوندیش نظرت رو با منم درمیون بذاری:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان