(59)هی میخوام پست نذارم!

عشق است ریاضی...

علی الخصوص اونجاش که همه با ریتم میخونیم:

Ln و e ...  جنّ و بسم الله :)

 

دیالوگِ پست:

ایگ: تا آخرِ عمرم عاشقتم...

مِرین: فقط تا آخرِ عمرِ "من" عاشقم باش!

 

آهنگِ پست:

شب نقاشی-حمید حامی(به یاد فیلمِ گل یخ...)

مهرآ :)
میم شین
عالیییییییییییییییییییییییییییییییی :))))))

:)))

Poker Face
چرا هیچی نمیفهمم از پستت:/

اولیشو که نرسیدی هنوز^^


دومیشم...احتمالا عمیقا حسش نکردی:دی

Mr. Maleki
مِرین: فقط تا آخرِ عمرِ "من" عاشقم باش!

خیلی خوب بود..

بلی:)))

علیـ ــر ضــا
عجب دیالوگی

بله دیگه:)

Aramam .F
با این آهنگه یه خاطره ی فوق العاده رو واسم زنده کردید:)
یه دنیا ممنونم...

خواهش میکنم...خیلی خوشحال شدم که اینطور شد:)

منم خودم باش کلی خاطره داشتم:)

Va hid
واقعا!!!!سپاس!!

خواهش میشود:)

آرزو ﴿ッ﴾
دیالوگ جالب و زیبایی بود :)

اوهوم دوستش دارم:)

hamid Ghorbani
ریاضی ؟!؟ :||||

با شعر که میخونیمش دوست داشتنی میشه خب:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان