(2)بارکـــد...!

پشت هــر آدمی،یه داستــانی هسـت و پشت هر داستــانی یه آدم!
                                                                            بهرام رادان-بارکد


سینما ساحل...سانس ساعت بیست...ردیف دو...صندلی بیست...عجب واج آرایی ای شد:)
فیلم قشنگی بود...کمدی-اجتمایی...به نظر من ازون فیلماس که مورد نیازه جامعه مونه!هم خنده به لب میاره و هم قابل لمسه!
فیلم "خط ویژه" رو دیدین؟!..."رخ دیوانه" رو چی؟!...اگه از مدل اون فیلما خوشتون بیاد،پس "بارکد" رو صد درصد دوست خواهید داشت...اگرم نه!...بازم بارکد رو دوست خواهید داشتD:
همین دیگه...میخواستم بگم فیلم قشنگیه:)من که خیلی خوشم اومد:)))

تا اظهار نظرات بعدی بدرود:}
مهرآ :)
نادیا(نمون)
من ندیدمش!:( باید ببینم

من که عاشقششششم!:)))حتما ببینش:))))

شاذه
صد ساله سینما نرفتم. هعیییی....
میگم چرا نظری که برام گذاشتی خصوصیه؟ لحنت و استفاده از شکلکات خیلی بامزه بود 😆😍

منم خیلی دیر به دیر میرم با وجود اینکه عاشق سینما رفتن امP:

ای وای من...خصوصی شده؟! احتمالا دستم خورده:(
دوباره بفرستمش؟!D:

موج
از چند نفری تعریفشو شنیدم ولی هنوز ندیدم به نظرم با توجه به اینکه افراد زیادی تاییدش میکنن پس ارزش دیدن خواهد داشت

بلی بلی:))

فیلم جالب انگیزیه...پشیمون نمیشین از دیدنش؛)))

mr point
:دی
دیالوگ نیستن که یه راه و مسیر زندگی ان :دی

:))))))بلی ...اصلا دیالوگ نزد ایرانیان است و بس:)

سروش
دوست گرامی، این فیلمها ر هیچ کدوم ندیدم!

اگر ندیده باشین بازم این فیلم ممکنه جالب باشه براتون...البته اگر فیلمای کمدی رو دوست داشته باشین!

Mr chapool
عشقم همون محسن کیاییه دیگه :دی

 عاره عالیییه:)))))))

Mr chapool
خیلی دوس دارم برم ببینمش!
خط ویژه خیلی خوب بود

خط ویژه خیلی عالی بود...به خصوص اینکه محسن کیایی داشت:))

برین ببینینش تا رو پرده اس....تو سینما دیدن کیفش بیشتره...((:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان