(60)کنکور زیباست!:/

اونقد حرف تو دلم مونده که دستم به نوشتن نمیره!!:)

این پست بسی نادوستداشتنیست! ازونا که به روز نکشیده پاک میشه:)


1-قدیمیا یه چی میدونستن که گفتن "دوری و دوستی"...نمیخوام برم مهمونی خبببب!:"


2-بیسکوییت کاکائوییه خودمو میخوام:(((


3-میگن "خاک سرد میشه"...آب چی؟! اونم سرد میشه؟! یا یه داغ همیشگی میچسبونه گوشۀ سمت چپِ قفسِ سینه؟!

فقط میخوام روحش گرم و خوشحال باشه... نه مثل آبی که بُرد و نیاوردش سرد و آشفته!


4-چرا اینقدر قدر آدمای دوستداشتنیِ اطرافمونو نمیدونیم؟!


5-بعضیا "هم غُر" های خیلی خوبین...مرسی ریحان جانم به خاطر هم غُر بودنت:))


6-بش میگم ریحانه یعنی چی؟!میگه معنیای زیادی داره...گل بهشتی...درخت بهشتی...ریحونِ سبزی:/:)


7-من از شما میپرسم....عشق تقدس نداره؟!


8-برای اونایی که گل و گیاه دوست دارن...کلیک کنید >> ایباغ


9-درسها میگذرد...دیر یا زود:)


10-بهتره برم سر درسم دیگه^^


یکم بعد نوشت: یا ایها الچهارده نفر آنلاین...دمتان گرم...گرررم ها:)

مهرآ :)
میم شین
هم غر ها هم گاهی می تونن همراهان جالبی در لحظات سخت باشند

منظورتون از آب چیه دقیقا؟

اره خیلی خوب و دوست داشتنی ان:)


منظورم دقیقا خودِ آبِ...یکی از آشنا ها ماه پیش غرق شدن اما متاسفانه جسدشون هنوز پیدا نشده...

** سیلاک **
هم غر !! چه اصطلاح جالبی :)))

:)))

Poker Face
نمیدونم الان به کدوم مورد واکنش بدم
چرا عشق مقدسه
منم میتونستم هم غر خوبی باشم😂 حیف کسی نیست هم غرم باشه اینه که دارم ترک میکنم!
منم از مهمونی متنفرم!

مشغولیات ذهنیه دیگه:)

مرسی تایید:))
هم غر بودن هم خوبه و هم کیف میده:دی
حالا من اونقدم متنفر نیستم ولی دیگه هر روز هر روز لوث میشه:/

علیـ ــر ضــا
خخخ
آسون بگیر

سعی میکنم باشد که بشه:))

Va hid
سخت نگیرید !!!!سپاس!!

تلاشمو میکنم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان