(68)قرنطینه شکنی

این روزا حتی بیشتر از سلام از کلمه ی قرنطینه استفاده میکنم...

نمیدونم شاید میخوام یادم بمونه چه دوران غریبی رو گذروندیم!

____________

مامان میگه دیگه خسته شدم میخوام برم بیرون...

خونه و اینا نه! میخوام بزنم به در و دشت!

...

میفهممش...منم دلم برای طبیعت تنگه...ولی مخالف اکید قرنظینه شکنی ام!

حالا میگه خواستی بیا نخواستی نیا...

نمیرم...

بعد از این همه فکر کنم بهتره چند ساعتی دور باشیم از هم!

آخه نمیدونین که...

من و مامان سنگ چخماخیم(flint) تو این روزا...

از بغل هم رد میشیم جرقه پرتاب میکنیم!

_____________

پی اس: بالاخره shining رو دیدم...

جلوه های ویژه درسته اون موقع اونقدر پیشرفت نکرده بوه...

ولی بی امکانات قلبم رو به تپش انداخت این فیلم!

مهرآ :)
Shazze Negarin
بنظرم قرنطینه با دشت و صحرا مشکلی نداشته باشه. با اجتماع آدما مشکل داره.
منم این روزا به مامانم و بچه‌هام جرقه می‌زنم🙈 مامانم دلتنگ میشن و دوست دارن دور هم جمع بشیم. منم هی نمیخوام قرنطینه شکنی کنم نمیرم. از اون طرف عذاب وجدان میگیرم که ناراحت شدن🙈
بچه‌ها هم که طفلکیا حوصله‌شون سر رفته. سر همه چی بهم غر میزنیم.
هعی... طوری نیست. سلامتی باشه. غر بزنیم. میگذره

آره دیگه...مخصوصا تو اون دشتِ بکری که آدم رفت و آمد نکرده این روزا:))))

دلتنگ ایم و رفع دلتنگی انجام نشه ایمن تره^-^
آخ گفتین...این عذاب وجدانه...من یه لیست دارم از افرادی که نرفتم دیدنشون و نگرانم ناراحت شده باشن!!! بعد قرنطینه آیا روم میشه با اینا چشم تو چشم بشم؟:دی
برای بچه ها که زندانه قشنگ...باز ما تا سرِ کوچه ای، خریدِ کوچیکی میریم بیرون!
بله بله...غر بزنیم راحت تر هم میگذره:)))

واران ..
کاش قرنطینه هر چه زودتر تمام بشه!!
کاش مادر منم این روزها بودش و تا در کنار هم گل میگفتیم و گل میشنیدیم !
قدر این قرنطینه رو باید گاهی دونست از کجا معلوم سال دیگه خدا چه تقدیری برامون /برای ایرانمون رقم میزنه !؟
قدر با هم بودن ها در کنار هم باید این روزها دونست.

سلام :)
روز بهاری تون بخیر

البته که با هم بودنا همیشه جای شکر داره...اما حوصله های سر رفته این چیزا حالیشون نمیشه!:)

و سلام...روز شما هم بخیر باشه:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان