(90) دو پیس ملاتونین

ساعت دو و کمی گذشته از نیمه شب...

از اتاقی با دیوار های کاغذی مینویسم براتون!

(الکی مثلا...بقیه اش رو گذاشتم تو ادامه مطلب:)

(دوست داشتم چونکه:)

من بزرگ شده در محله های آرومم...

الان ولی، جایی زندگی میکنم که مردم، تو این ساعت، هنوز تو خیابون هاش با بوق و جیغ و آهنگ های بلند دارن رانندگی میکنن و شاید جالب باشه بدونین که دور میزنن..!

 یعنی از اول خیابون وارد میشن، از آخر میپیچن تو فرعی ها و دوباره وارد میشن...و تا وقتی که خسته بشن این چرخه ادامه داره:)

ما زمانی متوجه این قضیه شدیم که دیدیم یک سری آهنگ ها هر چند دقیقه یکبار تکرار میشن...و آهنگ های عادی رو نمیگم ها...از اون آهنگایی که دیگه هیچکس گوش نمیده...قدیمی قدیمی های غیر محبوب تازه...

اونجا بود که فهمیدیم نمیان تو خیابون ما که رد بشن...میان که دور دورشونو اینجا بگذرونن:")

 

خلاصه که، من همینطوری بد خواب بودم، حالا اینجا هزار بار بدتر شدم.

فکر کنین بعد از سه ساعت پیچ و تاب خوردن خوابم میبره، یکی با آهنگ دوستمون شماعی زاده از زیر پنجره ام رد میشه:]

پنجره ها هم دوجداره هستن...ولی چه فایده؟!

 

بار ها به قرص خواب و اینا فکر کرده بودم ولی به نظرم جواب نبود...گفتم شب ها کتاب بخونم قبل از خواب، دیدم چشم هام نمیکشه با نور کم!

چند وقت پیش یه چیزی دیدم توی اینستا که برای تنظیم خواب بچه ها استفاده میکنن انگار...اسپری ملاتونین یا همون هورمون خواب!

هی تو فکر بودم بگردم دنبالش ولی فرصت نمیشد...بعد از چند هفته یه سر رفتم داروخونه...تا گفتم اسپری ملاتونین میخوام، یه چرخ زد طرف و از پشت سرش بسته رو برداشت و داد بهم...همینقدر دم دستش بود یعنی:))

 

خودم یکی دو بار امتحان کردم، جوابه! عالیه...عاشقش شدم:)

دو پیس ازش، در نقش طلسم خواب جوابگوئه!

فقط وقتی زدینش گوشی رو کنار بذارین که اگه تا یک ساعت بعدش نذارین خوابتون ببره و مقاومت کنین و نور گوشی توی چشمتون باشه و اینا، بعدش سردرد و بدن درد ممکنه بگیرین...و مثل وقتایی که به زور بیدار میمونین ‌‌میشه دیگه!!

مثلا خودم امشب نتونستم بزنم...چون سر و صدا زیاده و گفتم اگه بیدار شم بد میشه بعدش!:"

 

دیگه برم که تلاش کنم و یکم بخوابم تا صبح...شب همگی پر از خواب شیرین...که خیلی ها شب هاشون پر از بیداریه:)zZ

مهرآ :)
هـیوا .
من چند ساله از قرصش استفاده میکنم
قرصم هست دخترم :دی
اسپری رو کجا اسپری میکنی دقیقا ؟ :دی
آفرین وقتی مصرف کردی باید اقدام به خوابیدن کنی در غیر این صورت بازم خوابت نمیبره و برای ما بارها اتفاق افتاده :|

عاره قرصش هم دیده بودم ولی خیلی حس دارویی میداد نپسندیدمD:

سوال منم همین بود...که کجا باید بزنمش اصلا...بعد دیدم دهانیه مثل اینکه:)))
دقیقا...اثرش میپره:]

Shazze Negarin
چقدر جالب! تا حالا دربارش نشنیده بودم. منم گاهی خوابیدن برام خیلی سخت میشه

عاره من که همش میگم کاش زودتر آشنا شده بودم باهاش:)))

فکر کنم همه گاهی دچارش میشیم.. افکار شلوغ پلوغه و زندگی ها پر از دغدغه است دیگه:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یکی بود....هیچکس نبود..!
یه جهان خاکستری بود و یه دخترک ...
که همه آرزوش این بود که دنیاشو رنگی کنه...
دوست داشت دور خودش بچرخه...
و بخنده...
و زندگی کنه...
حالا این شما...و اینم وبلاگ دخترکی...
که شعرهاش انعکاس احساسشه...

+این نوشته ها مثل بچه های من میمونن! لطفا کپی نکنین حتی با ذکر منبع:)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان